BENESTRA – komunikácia so zákazníkom v roku 2016

16.02.2016

Aby mali informácie svoju hodnotu, musia byť odovzdané v správnom čase. V BENESTRE sme si vedomí, že spokojný zákazník je kľúčom k úspechu akejkoľvek spoločnosti. Spokojný zákazník musí cítiť podporu zo strany poskytovateľa služieb nielen pri kúpe služieb ale najmä pri následnej podpore. Komunikácia so zákazníkmi cez firemnú stránku a oddelenie služieb zákazníkom predstavuje v dnešnej dobe minimálny štandard. Neustále hľadáme spôsoby ako sa ešte viac priblížiť k zákazníkom.
 

Komunikácia cez web

S uvedením našej novej firemnej stránky v lete 2015 sme otvorili nový komunikačný kanál „Chat“, cez ktorý môžete chatovať s pracovníkmi zákazníckej podpory. Ďalší spôsob komunikácie, portál status.benestra.sk, sme uviedli do prevádzky v novembri 2015. Chceme byť voči zákazníkovi maximálne transparentní a chceme aby mal vždy prístup k dôležitým informáciám. Na Status portáli zákazník nájde aktuálny stav BENESTRA služieb. Prvý impulz na spustenie tejto zákazníckej služby prišiel od samotných BENESTRA zákazníkov, ktorí sa zapojili do zákazníckeho prieskumu v letných mesiacoch.
 

Pravidelné Novinky

V BENESTRE sa snažíme reagovať na zákaznícke požiadavky a aktuálny vývoj telekomunikačného trhu na Slovensku. O všetkých nových službách, špeciálnych ponukách alebo zmenách sme začali informovať e-mailom vo formáte BENESTRA Novinky, ktorý posielame všetkým našim zákazníkom približne s mesačnou periodicitou. História Noviniek je dostupná na našom blogu na benestra.sk tak v slovenskom ako aj anglickom jazyku.
 

BENESTRA aktivity na sociálnych sieťach

V dobe, keď sociálne siete predstavujú významný informačný kanál, je BENESTRA aktívna aj v tejto sfére. Či už zákazník, obchodný partner alebo zamestnanec, každý má možnosť sledovať naše pravidelné príspevky súvisiace s predstavením nových služieb, reakciami na témy súvisiace s našimi podnikateľskými aktivitami alebo inzerciou voľných pracovných pozícii.

  Facebook      Linkedin      Twitter      YouTube      Status
 
Vďaka sociálnym sieťam získala komunikácia so zákazníkom úplne nový rozmer. V BENESTRE sme vďační za každú spätnú väzbu od zákazníkov, ktorá nám pomôže vylepšiť naše služby alebo zvýšiť úroveň kvality podpory zákazníkom. Pokiaľ máte záujem byť informovaný o novinkách pre zákazníkov, sledujte naše sociálne účty.

  
 
Žiadna spoločnosť nemôže byť úspešná bez zákazníkov. Komunikácia so zákazníkmi je minimálne tak dôležitá ako vnútro firemná komunikácia. Našťastie, dnes existuje široká paleta komunikačných kanálov, ktoré umožňujú firme udržiavať aktívny vzťah so zákazníkom. BENESTRA sa snaží o čo najširší záber a je len na samotnom zákazníkovi, ktorý spôsob alebo spôsoby preferuje.

Roman Pamula
Product marketing manažér
BENESTRA, s. r. o.

 
Späť